Direkthajtású minimál városi bringa

By  | 

A jruiter + studio célja a szuperminimál városi bringa megalkotása volt. Azt hiszem sikerült. A bringa ledobta láncait. A bringa direkthajtás kapott. A pedálok közvetlenül a hátsó kerékagyra illeszkednek, így aztán lehet kalimpáln, ha haladni is szeretnénk.

A váz durván lerövidült, a kerekek méretével viszont nem spóróltak. A hatalmas 29"-os kerekekre még masszívabb abroncsok kerültek, így a két karika kis híján összeér középen. Cserébe drasztikusan csökkent a fordulókör, lehet a gyalogosok között cikázni vagy sávon belül megfordulni. Valószínű a spártainak látszó nyerget sem hosszú távra tervezték.
A bringa lecsupaszítása sikerült a direkthajtás miatt majd vonza a tekinteteket, sokan felfigyelnek rá, de a kis fordulókörön kívül milyen praktikus haszna van, milyen problémára kínál megoldást vajon? Könnyebb nem nagyon lett a kerekek és váz miatt, összehajtani nem lehet, ugyanúgy ellopják, cserébe az a rövid idő is kényelmetlen, amit rajta töltünk. Érdekes koncepció. Ha városi biciklizés, akkor inkább az A-Bike zsebbringája, a Swiss Military XO, a Trek District & SOHO, vagy ha a családban a mi dolgunk a bevásárlás, akkor a Tesco-rider I. vagy a II-es széria.