Kávét főz az übermobil – Pomegranate Phone

By  | 

Az almák versenyébe beszállt a gránátalma is és bemutatta a mindent tudó Pomegranate übermobilt: mobiltelefon, mp3 lejátszó, gps, internet, digicam az egyben. Eddig semmi különös, de az extrák sora folytatódik: projektor, élőszó fordító, borotva, kávéfőző és harmonika is egyben! Megérkezett a jövő mobilja a Pomegranate Phone.


Csinos és kihajtható, de nem úgy ahogy megszoktuk. Akár legyezőként is használható.

A belső zsebből kivéve és asztali dokkolóba pattintva grafikonkkal dúsított prezentációt vetíthetünk üzletfelein, vagy egy DivX filmet a haveroknak. Zsebprojektor és instant mobil mozi.

Ha egy új japán vevővel tárgyalunk nyugodtan lemondhatjuk a tolmácsot. A Pomegranate figyel és valós időben fordítja a mondanivalónkat a világ bármely nyelvére. A hangzatos funkció a Global Voice Translator.

Következnek az igazán extrák. A borotva gombot lenyomva a készülék teteje megnyíilik és munkába menet az autóban vagy az irodaház liftjében leszámolhatunk a napi borostával.

Ha egy megbeszélésen lankad a figyelem szájharmonika funkcióban szórakoztathatjuk üzletfeleinket, kollégáinkat.

És a végére maradt a legpazarabb funkció, melyet a site-on lévő videó mutat be igazán szemléletesen. Egy pohárba forró vizet öntünk. A legyezőszerűen kihajtott mobilba bepatintjuk a kávét tartalmazó korongot. A telefonból kinyúló "szívószál" felszippantja a forró vizet, átjáratja és a kész kávét visszaengedi. Ha közben hívnak könnyen lefeketézhetjük magunkat.

Nos mielőtt bárkit erős izgalmi állapotba hozna a funkciólista és nekiesne a Google-nek a polcokra kerülés időpontját és az árcetlit keresve, eláruljuk, hogy sajnos csak koncepcióról van szó. Sőt igazából nem is egy megvalósítandó termékről, hanem egy a hónap elején indult marketing kampány központi eleméről. És az egész mögött nem egy mobilgyártó vagy telecom áll, hanem az egész virál kampány Nova Scotia (Kanada legkisebb tartománya) turizmusának fellendítését célozza meg. Szerintem ez nagyon keveseknek jön át, így az egyébként zseniálisan megcsinált micro-site és az egész koncepció nem tudom mennyire tudja célbajuttatni az üzenetet. Illetve egy gerilla/virál kampány lényege, hatékonysága pont a zseni ötleten és az alacsony büdzsén áll. Jelen esetben az ötlet és a megvalósítás nagyon rendben van, ami a mobil konepciót illeti (és nem a jövő mobil és kis kanadai tartomány közti nem létező összefüggést), azonban ez korántsem párosul alacsony költségvetéssl, hiszen az igényesen kidolgozott microsite, a színészek, a filmforgatás, 3D animációk és Windom Earle zenéje közel $300,000-ba fájt Nova Scotia adófizetőinek. Kampány credits a tovább után.


Koncepció, megvalósítás:
Bristol Group, Egg Films/Hatch, Breathe Media.

  • Art Director: Dan Couto
  • Copy writer/creative director: Albert Ianni
  • Produkciós menedzser: Collette Snow
  • Tervezte: Andrew Grantham, Michael Gatto
  • Fejlesztette: Melissa Castle
  • Tervezte, fejlesztette: Breathe Media

  • Utómunka:
    Egg Films/Hatch Post
  • Színészek, modellek: Christopher Killam, Lita Lewellen, John Beale, Laura Bleasdale, Andrea Wilson, Pasha