Erről csak azért írunk, mert designos, egyébként meg nevetséges, amit művelnek a borotvafejlesztők. Iszonyat bullshit marketing szöveggel 3 oldalas sajtóközleményt adnak ki arról, hogy az R&D divizió 1,5 éves emberfeletti munkával (a végén már vér spriccelt a fülükből a többnapos éjszakázások miatt) továbbfejlesztette a Mach3-at és világtörténelemben elsőként forradalmi újítással rukkoltak elő:
a borotvában nem 3, hanem a 4-es megoldást egyenesen átugorva (mint a Canon a G4-et) rögtön 5 penge van. Káprázatos innováció. Erre még ráerősítenek azzal a mondttal, hogy a pengék 30%-kal közelebb kerültek egymással. Hát persze, hogy közelebb kerültek, hiszen 3 helyett 5 pengének kell elférnie ugyanakkora helyen. Jól néz ki, meg jó borotva, meg az elemmel rezgetős verzió is érdekes, csak hát ez a körítés. Na mindegy az ingyen reklám megvolt és várjuk jövőre a 7 pengés arcszörzet eliminátort.
bodros
2011. szeptember 2. péntek at 21:22
Ha tanultabb lennél, tudnád, hogy technológiai akadálya volt a több pengének.
wittmann tibor
2011. október 24. hétfő at 09:54
már huszonöt éve borotválkozom.gondolom elhiszik hogy sokféle eszközt kipróbáltam már ezalatt jelenleg egy gillette fusion powert használok,és azt kell mondanom hogy jó,és nem többet. elötte egy három pengésem volt ugyan ez a márka.az ár különbség legalább 10 szeres viszont borotválkozás szempontjából én alig érzek változást.én is azt hiszem hogy csak egy paraszt vakítás az egész a gillette részéről.amíg az apám és a nagyapám egy jó borotvakéssel egy életen át borotválkoztak, addig én öt pengével kb egy hónapig.azt hiszem hogy a gillettnek is nem pengék sokaságát kéne készülékeibe építeni hanem egy pengét de az legyen tisztességes minőségű.
feco
2012. március 19. hétfő at 22:09
Egy f*szt parasztvakítás. A reklám valóban nem a legjobbak között van ha rögtön nézed, de marketingstratégiai szempontból tökéletesen elérte a célját, azt, amit bemutató barátunk prímán prezentál nekünk. Tökéletesen emlékszik rá, hogy a reklám bemutatja, az új Fusion 5 pengés, innovációt hajtottak végre, fejlesztés, kisebb pengetáv stb. Ha a reklám nem is pozitívan marad meg az emberben, a célját tökéletesen eléri, TUDSZ az innovációról. Wittmanntól pedig kérdezem én, melyik az a 3 pengés csodaborotva, amelyik a jelen piaci viszonyok között felveszi a versenyt ezzel a 4 (illetve 4+1) pengés borotvával kényelmi szempontból?! Amint megmondod, azonnal veszek 3 pengés áron egy tucatot belőle. (De még Neked is…). Továbbá ,nem tudom 40 évesen milyen erős arcszőrzettel rendelkezel, de pihékhez a 2 pengés is bőven elég lenne, nem kell oda 3, nemhogy 5 pengés… Ezért nem érezted a különbséget.