A pénznek nincs szaga – vagy mégis?

By  | 

A Microsoft értékesítési igazgató helyettese Patrick McCarthy gondolt a nyugdíjára is, így a bejárós melója mellett van egy fura mellékprojektje is. Arról próbálja meggyőzni az embereket, hogy a pénzszagú parfümje magabiztosabbá teszi őket. Amerikában működik.

Egy ragyogó madárcsicsergős tavaszi reggelen amint McCarthy munkába menet felvette az aznapi ebédpénzét egy útba eső ATM-ből, megcsapta a köteg, frissen nyomott, ropogós zöldhasú illata és még aznap levédette (!) a „money” azaz a pénz szót és még délután rácsörgött a parfümkészítő Larry „szuperszimat” Murrison-ra, hogy meló lenne.  Hamarosan megszületett a His Money (cologne) férfiaknak, illetve az eggyel töményebb Her Money (eau de parfum) hölgyeknek. Az illatkörülírások akárcsak egy elszállt borcímke, szabadfordításban valahogy így:

His Money
A csomagolás (korábban) $500-t érő forgalomból kivont, bezúzott bakjegy újrahasznosításából készült. Friss óceán és ragyogó citrus illatok merész keveréke, melyet rozmaring, frissen kaszált fű és nemesfa illat tesz teljessé. A bőrre fújva a siker illatának felhőjében vonulhat. Férfias. Vakmerő. Felejthetetlen. hahaha

Her Money
A csomagolás (korábban) $500-t érő forgalomból kivont, bezúzott bakjegy újrahasznosításából készült. Az illatkompozíció egy letisztult mentás árnyalattal indít, megbolondítva egy kis vibráló pink grapefruit szellővel, melyben a szakértő orr számára tudat alatt mandarin stílusjegyek is felfedezhetőek, ehhez jön egy kis frézia löket, leheletnyi golgotavirág gyümölcse (koktélokból passion fruit néven ismerhetjük), egy virtuális Hawaii virágnyaklánc érintése némi sárgadinnyével keveredve. A bőrre fújva körbelebegi az egyéni siker illata. Merész. Érzéki. Felejthetetlen. hahaha

Az 50 ml-es kiszerelés $35-ba fáj (7490,- Ft), ami remek ár/érték arány, ha figyelembe vesszük hogy a dobozok hungarocell golyók helyett 500 dollár értékű ledarált bankóval vannak kitömve. Liquidmoney.com