A Toyota egy érdekes és figyelemfelkeltő marketingkampánnyal igyekszik népszerűsíteni a 2010-ben megjelenő Prius hibrid modelljét: több mint 5 méteres, napelemes műanyag virágokat helyeztek el az utcákon.
Az installáció több funkciót is ellát, többek között beépített wi-fi segítségével ingyen netezhetünk a környezetében, áramforrásként is használhatjuk, valamint szimplán lepihenhetünk a tövében, akár egy padra. Lényegében egy szabadtéri, ingyenes net-caféként is felfogható koncepcióról van szó, valamint van egy kis Alíz Csodaországban-beütése a gyerekek legnagyobb örömére, de szerencsére nem rontja a városképet, és még műtrágyázni se kell, úgyhogy kész főnyeremény. Elsőként Bostonban a Prudential Plaza-n helyeztek el belőle ötöt, de később más nagyvárosokba (például New York-ba, Chicago-ba, Seattle-be, San Francisco-ba és Los Angeles-be) is továbbviszik.
Kapcsolódó posztok
- Óriási Lumiákkal támad a Nokia
- Mentsd meg a családi videókat! – Ion USB VCR2PC
- A kupakmester
- Wave TV
- Heti Kultplay – Csoki Mii Valentin-napra
- Jönnek az igazi robotzsaruk – Knightscope K5
- ATI Radeon HD 5970 – A videókártyák új királya
- Samsung Gear 360 panorámakamera
- Gravitonus – Ergonómikus űrszekér az Intel standon – CES2009
11 hozzászólás