A bankjegyek, luxusportékák és gyógyszerek után talán az élvezeti cikkek szerepelnek a hamisítási toplisták élén. Ha pedig országot nézünk, akkor egyértelműen Kína az, aki azt hiszi magáról, hogy mindenhez értenek és bármit tökéletesen le tudnak koppintani és a legnagyobb ívben tesznek a szellemi tulajdonjogra.
Így talán nem véletlen, hogy a konyakgyártó Rémy Martin, Amerika vagy Európa helyett a kínai piacon vezeti be először az NFC-s védelemmel, NFC-s eredetiségigazolással rendelkező mobillal ellenőrizhető okospalackokat.
A technológiát a Selinko szállítja és az eredetiségigazolás hasznosságán felül az ügyfélélményt, a márkával történő interakció mélyítésében is szerepet kap ez az újszerű megoldás.
Hogyan működik? Nem egyszerűen egy eredetiséget igazoló, de könnyen hamisítható sorszámról, hologramos zárjegyről vagy QR kódról van szó, hanem egy aszimmetrikusan titkosított (ANSSI EAL4+) magas biztonságú NFC chipről, ami az üveg nyitásakor azonnal és visszavonhatatlanul aktiválódik.
Az NFC igazolja a palack eredetiségét, annak státusza, hogy kinyitották-e már korábban, illetve az aktiváció, azaz a palack felnyitása különböző nyereményjátékokhoz, jutalmakhoz, kiváltságokhoz, pontgyűjtő akciókhoz vagy éppen belépőkhöz juttatja hozzá a Rémy Martin connected bottle Club tagjait.
nincs hozzászólás