Campagna T-Rex 14RR – Velorex szteroidokon

By  | 

Mintha tényleg éppen egy T-Rex tojásból pattant volna ki a Campagna legújabb 2010-es modellje. A fordított trike vázra épített vérengző buggy szíve helyén egy 1400cm3-es 197 lóerős Kawasaki motor duruzsol vagy visít 11 000-es fordulaton, ha gazdája úgy kívánja.

Az erő egy 6 sebességes szekvenciális váltón keresztül jut a kerekekre, mely 1,3G gyorsulással 3,9 mp alatt repíti a 472 kg-os karosszériát 100 km/h-ig, tovább taposva a gázt 220-ig meg sem áll a mutató.

A 2,3m nyomtávú gépezet első tengelyein lévő alufelniken 205/45/ZR16, míg a hátsón egy úthenger- közeli 295/35ZR18 gumi feszül. Ádáz arca szigorúan harapja az aszfaltot.

A hitech Velorexben nem tűnik életbiztosításnak a száguldás, különösen autópályán, könnyen becsúszhatunk egy kamion alá hátulról, ha nem figyelünk. A tervezők azért igyekeztek ügyelni a biztonságra is: első gyűrődő, ütközéselnyelő zóna, három pontos biztonsági öv, megerősített bukókeret stb.  Mindezek ellenére a T-Rex 14RR messze nem tartozik a racionális választások közé, mindennapi közlekedésre nem igazán alkalmas, kicsit kényelmetlen, egy/kétszemélyes, 100 literes csomagtartóba nem fér semmi és ráadásul drága (10 mihálynál indul, USA-ban regadó nélkül:). Viszont az élmény az priceless!

További fotók és a 2009-es picit lomhább modell videója a tovább után!