A Toyota egy érdekes és figyelemfelkeltő marketingkampánnyal igyekszik népszerűsíteni a 2010-ben megjelenő Prius hibrid modelljét: több mint 5 méteres, napelemes műanyag virágokat helyeztek el az utcákon.
Az installáció több funkciót is ellát, többek között beépített wi-fi segítségével ingyen netezhetünk a környezetében, áramforrásként is használhatjuk, valamint szimplán lepihenhetünk a tövében, akár egy padra. Lényegében egy szabadtéri, ingyenes net-caféként is felfogható koncepcióról van szó, valamint van egy kis Alíz Csodaországban-beütése a gyerekek legnagyobb örömére, de szerencsére nem rontja a városképet, és még műtrágyázni se kell, úgyhogy kész főnyeremény. Elsőként Bostonban a Prudential Plaza-n helyeztek el belőle ötöt, de később más nagyvárosokba (például New York-ba, Chicago-ba, Seattle-be, San Francisco-ba és Los Angeles-be) is továbbviszik.
Kapcsolódó posztok
- Zalman Reservator 1 plus – a víztorony
- Tripla SIM-es mobil indiai pénzváltóknak
- Burger porn, azaz mitől lesz a duplasajtost kívánatos?
- Nanoport – Tabletté legózható mobilok
- Maya házimozi fotel – csak természetesen
- Gyurcsány más tojásaival ékeskedik
- Creative Zen Vision
- Vezetéknélküli díszvilágítás a karácsonyfán
- Futócipőben is megy a száguldás, Porsche, szerelem
11 hozzászólás