A Toyota egy érdekes és figyelemfelkeltő marketingkampánnyal igyekszik népszerűsíteni a 2010-ben megjelenő Prius hibrid modelljét: több mint 5 méteres, napelemes műanyag virágokat helyeztek el az utcákon.
Az installáció több funkciót is ellát, többek között beépített wi-fi segítségével ingyen netezhetünk a környezetében, áramforrásként is használhatjuk, valamint szimplán lepihenhetünk a tövében, akár egy padra. Lényegében egy szabadtéri, ingyenes net-caféként is felfogható koncepcióról van szó, valamint van egy kis Alíz Csodaországban-beütése a gyerekek legnagyobb örömére, de szerencsére nem rontja a városképet, és még műtrágyázni se kell, úgyhogy kész főnyeremény. Elsőként Bostonban a Prudential Plaza-n helyeztek el belőle ötöt, de később más nagyvárosokba (például New York-ba, Chicago-ba, Seattle-be, San Francisco-ba és Los Angeles-be) is továbbviszik.
Kapcsolódó posztok
- Novint Falcon – ionágyú vagy joystick?
- Kicsi a Sonos, de erős – Play:1
- Tojás boombox – nem tápos csirkéknek
- Rolls-Royce fejhallgató segít elviselni a hátsó ülés bántó csendjét
- Jön a mobilprocik következő generációja: kétmagos Samsung Exynos 5250
- Felfújható egér
- Futurisztikus mentőhelikopter – ARC
- Macbook Pro háttérvilágított tetkó 60 ezertől
- Linksys Conductor – Vezetéknélküli mini-hifi
11 hozzászólás