Hörcsög vs. ember

By  | 

Ha mindig is kiváncsi voltál, hogy az aranyhörcsögöd hogyan produkálna a mókuskeréken kívül, mondjuk a Quake Arena-ban, akkor itt az alkalom, hogy kihívd egy LAN párbajra.

Mint a gámák többsége ez is egy virtuális térben játszódik, ahol a cél a túlélés. Miben más? A játékban lévő mozgások össze vannak kötve (oda-vissza hatással) a valós világgal, ahol a ragadozó (az aranyhörcsög) jól üldözőbe veszi és levadássza a virtuális katonát (téged) miközben a valóságban egy igazi prédát (pl. almaszelet) üldöz. A virtuális katona mozgása a játékban irányítja a csali (alma) mozgását a valóságban egy plasztik pályán, ami a játékban található terepnek megfelelően nyúlik, csavarodik, emelkedik. A hörcsög mozgását infra érzékelők monitorozzák, mely a téged üldöző virtuális fenevadat mozgatja a játékban.

A játék engine-t egyébként már lefejlesztették, most készül a plasztik aréna és november környékén várható egy teljes funkcionalitású szett.

Ha a hörcsög IGI-ben rendszeresen alulmaradna, akkor lehet még vele mobilttölteni. (Egyébként szeretjük az állatokat és soha nem töltenénk velük mobilt. Jelen blog 15 hónapos fennálása óta egy fát sem vágtunk ki és egy állatot sem le.)