Szendvicsember és szórólap helyett hosszú combok vonzák a tekintetet

By  | 

A meteorológiai már régóta, de az igazi tavasz is egyre inkább érezhető a levegőben. Süt a nap, nyílnak a virágok, rövidülnek a szoknyák, mélyülnek a dekoltázsok és bimbózik minden, aminek kell.


Ezt a új-zélandi Superette divatláncnak dolgozó DDB felfedezte (igaz ott már javában beköszöntött az ősz) és az aucklandi iroda egy felettébb újszerű ötlettel állt elő. A parkokban lévő padok legelső deszkáját kicserélték egy guminyomdára, melyre tükörírással került fel az üzenet. A környezetbarát hirdetéshordozók pedig nem mások, mint maguk a miniszoknyában mit sem sejtve a padon időzött hölgyek combja, melyekbe rövid idő alatt „beég” a  Short Shorts on SALE – Superette üzenet. Ha a valóságban is kivitelezték az ötletet (amit amúgy kétlek, hiszen az interneten körbeküldve valószínűleg nagyságrendekkel több embert értek el a sajátos megoldással) akkor egy férfiaknak szóló autó / öltöny / óra / nyakkendő üzenettel lehet, hogy még jobban működött volna.